آموزش زبان انگلیسی به کودکان

  • ۰
  • ۰

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

نرم افزار آموزش انگلیسی برای نونهالان

این نرم افزار موبایلی که بیشتر برای کودکانی که در سنین پیش دبستانی قرار دارند، توصیه می‌شود.

در این اپلیکیشن به‌وسیله بازی و سرگرمی و همچنین با استفاده از تصاویر زیبا، زبان انگلیسی به کودکان آموزش داده می‌شود.

به دلیل اینکه کودکان در این سن بسیار بازیگوش هستند، آموزش دادن انگلیسی همراه با تصاویر جذاب در این نرم افزار بسیار می‌‌تواند در یادگیری آنها تاثیرگذار باشد.

نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی چکامه

این نرم افزار به‌صورت تخصصی برای آموزش زبان انگلیسی طراحی شده است. کودکانی که در سنین بالاتر قرار دارند، می‌‌توانند به‌وسیله این نرم افزار زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

از مهمترین ویژگی‌های این نرم افزار می توان به آموزش دادن زبان انگلیسی همراه با موسیقی اشاره کرد. بنابراین کودکان می‌توانند به‌وسیله این نرم افزار به صورت شنیداری تلفظ درست کلمات را نیز یاد بگیرند.

نرم افزار انگلیسی به زبان کودکانه ۱

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان طراحی شده است، برنامه انگلیسی به زبان کودکانه یک است.

در این نرم افزار موبایلی به‌واسطه استفاده از تصاویر کارتونی و همچنین با بهره‌گیری از صدای انسان برای آشنایی با تلفظ کلمات، زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می‌دهند.

در این نرم افزار شما می‌‌توانید به‌وسیله برگزاری آزمون‌های تعیین سطحی که در برنامه قرار داده شده است، میزان یادگیری و پیشرفت کودک خود را مشاهده کنید.

نرم افزار آموزش زبان برای کودکان

بوسیله این نرم افزار موبایلی، شما می‌توانید تمام اعداد، اشیا، اسامی پرندگان و حیوانات را به صورت انگلیسی و کامل، به کودکتان آموزش دهید.

بنابراین در این حالت کودک شما پس از سپری کردن دوره آموزشی که بوسیله این نرم افزار برگزار می‌شود، قادر به گفتن کلمات انگلیسی خواهد بود.

 

اپلیکیشن Doulingo

یکی از ویژه‌ترین اپلیکیشن‌های موبایلی که برای آموزش دادن زبان انگلیسی به کودکان ساخته شده است، بدون شک این اپلیکیشن است.

با استفاده از Doulingo، می‌توانید روزانه با صرف زمان ۲۰ دقیقه، بیشترین لغات و جملات انگلیسی را به کودک‌تان آموزش دهید. از مهمترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به افزایش سرعت یادگیری در کوتاه‌ترین زمان ممکن اشاره کرد.

اپلیکیشن Papita

پاپیتا یک اپ ایرانی است و به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید به‌وسیله بازی و سرگرمی زبان انگلیسی را به کودک‌تان آموزش دهید.

چنین لازم است به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت این نرم افزار باید پول پرداخت کنید. اما این امکان برای شما توسط سازندگان نرم افزار فراهم شده است تا، بتوانید بخشی از نرم‌افزار را به‌صورت رایگان تهیه کنید.

  • ۹۹/۱۱/۰۱
  • learningenglish learningenglish1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی